Musik mot Rasism

SSU Lidköping & LO arrangerar en trevlig spelning för alla som är intresserade! Under kvällen kommer 4 olika band. Rialto, Little Miss Trouble, Estrapade & T står för den musikaliska underhållningen och däremellan får ni "plågas" med några korta tal av bland annat SSU's ordförande, Jytte Guteland. Vi lovar att det är värt de 25 KR du betalar om du INTE är SSU medlem, är du SSU medlem så är det gratis..

För att bli SSU Medlem så gå in på : http://www.ssu.se/bli-medlem
eller smsa: SSUmedlem [mellanslag] ditt personnummer till 724 56

Vi kommer även ha igång en smärre kioskverksamhet så att även de mest triviala behoven tillfredsställs! Väl mött!

Tid: den 20 november kl. 19:30 - den 21 november kl. 00:00

Plats: Rotundan, Lidköping



Jag skulle själv jättegärna vilja gå på detta, men Lidköping ligger en bit bort. Jag vill, jag  vill, jag vill!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0